I want to live



Ni kanske kommer i håg några av dethär bilderna som jag postade när jag kom hem från semestern. Ett ställe som några av bilderna togs på var speciellt för mig och är faktiskt en av mina favoritplatser i världen. Det fanns inte mycket där, förutom hav, och milslånga stränder utan människor men jag hade svårt att åka därifrån.

När vi skulle dit så var vårt första stopp i en fyr där vi åt en sen lunch. Det var en otroligt fin plats, som egentligen förtjänar en längre utläggning än denna men efter att ha rest endel så börjar jag se ett tydligt mönster i mina favoritställen i världen och med det kan jag konstatera att jag måste leva vid havet. Det är min plats. 

...kort sakt hittade jag inspirationen för denna tavla på en av mina favoritplatser i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0