Heminredning

Det är kanske inte en slump att jag började illustrera på datorn för ett år sedan. Jag har alltid varit intresserad av heminredning och jag har alltid ritat, målat och skapat.

Som liten målade jag hus medan många andra av mina kompisar ritade prinsessor.. jag tillverkade möbler med pappa i verkstaden till mina barbiedockor, jag möblerade mitt rum i bland flera gånger i veckan som 12-åring, och som tidig tonåring kånkade jag hem gamla spegeldörrar som jag och min pappa gjorde sänggavel av. Ja, skapandet har funnits där hos mig hela tiden på ett eller annat sätt och jag har ofta varit väldigt säker på hur jag vill ha det. 

I dag har jag skapat en användare på StyleRoom. Kika in där då och då och kolla på mina interiörbilder.. 
Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0