Kid - Girl blond

Namntavla perfekt i barnrummet, finns nu som blond tjej. Går att beställa här.

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Bedårande! Jag önskar jag hade barn så jag skulle kunna köpa en sådan. Eller jag vet inte, kanske är det inte så fånigt att beställa en sådan fin tavla med sitt eget namn trots att man är snart 22 år ^^

2010-09-29 @ 00:08:01
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja passar det med din personlighet så är det nog inga fel alls med det! Snarare tvärt om, finns inga rätt eller fel där. Du kan ju beställa den utan namn också om du hellre vill det.

2010-09-29 @ 12:22:18
URL: http://illustreramera.nu
Postat av: Anna

Exakt denna tavla (om du inte har gjort fler med namnet Olivia...;) fick vår dotter av goda vänner i födelsedagspresent när hon fyllde 1 år nu i oktober. Den är så härlig och kaninen är pricken över i:et då Olivias älsklingsgosedjur är just en kanin! Vi återkommer med fler beställningar, var så säker!! Kram Anna

2010-10-25 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0