God jul och glada dagar!



Nu gör jag jul, alla beställningar är skickade för att hinna komma fram innan jul. Har bara några tavlor kvar som ska levereras med ram men det fixar jag i morgon.. sedan tänkte jag ta lite julledigt från allt som har med jobb att göra. Har varit alldeles för mycket sådant och för lite tid för mitt liv. Lite väl mycket tomteverkstad kan man säga Det innebär inge bloggande på ett tag.. vi ses nästa år i stället och då är jag förhoppningsvis på fötter igen och peppad till max! 

Jag önskar er alla en riktigt god jul och gott nytt år! Hoppas ni får en härlig helg med personer som ni tycker om. Glöm inte skänka en tanke till dem som du saknar, som betyder något och för alla dem som inte har någon..

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0